ASTRA MASO » Časté dotazy » Telefonické objednávky Telefonické objednávky

V rámci zkvalitňování našich služeb jsme pořídili nový systém hlasových služeb OptimCall. Změnili jsme strukturu našich telefonních linek a celkovou koncepci práce s telefonními hovory. Nově jsou hovory na tato čísla zaznamenávána. Tímto chceme plně vyřešit reklamace z titulu toho, co bylo předmětem telefonní objednávky – takový spor ve formě tvrzení zákazníka proti tvrzení operátora bude zcela vyřešen přehráním telefonické objednávky a umožní jednoznačně určit, zda se jedná o naši chybu nebo o chybu na straně objednávajícího.

Platná telefonní čísla:

495 493 451, 774 577 864

Linka, na které jsou k dispozici v pracovní době naši operátoři. Po pracovní době, o víkendech a svátcích je zde nastaven záznamník.

499 599 626permanentní záznamník

Na toto číslo se vždy dovoláte ihned, respektive se zde dovolá větší počet volajících současně. Telefon nevyzvání, ale hned se spojuje se záznamníkem. Pokud chcete pouze zanechat objednávku a nemáte žádné dotazy, je to nejrychlejší cesta, jak objednat. Určitě oceníte v objednávkové špičce, kdy se doba čekání může prodlužovat.


Hlavní přínos nového systému pro Vás bude spočívat v následujícím:

Stejně jako je tomu nyní, u objednávek pořízených prostřednictvím e-shopu tak i telefonní vzkazy, budou zpracovány v čase služby tj do 22:00 hod a dále při počátku expedice v 1:00 hod.

Ve špičce je někdy obtížné se dovolat, protože všichni operátoři hovoří

Váš hovor je automaticky zařazen do řady telefonátů, které nebyly obslouženy a náš operátor Vám bude volat zpět.

Potřebujete udělat objednávku mimo pracovní dobu nebo o víkendu

Nechte vzkaz na záznamníku. Všechny tyto vzkazy spolehlivě vyřídíme, jsou v téže řadě jako když se nedovoláte. V běžné provozní době Vám navíc náš operátor příjem objednávky potvrdí. Pokud bude v objednávce něco nejasného, zavoláme Vám zpět.

Mimo pracovní dobu, v noci nebo o víkendu nechte vzkaz na záznamníku, i na nepřijatý telefonát se Vám naše služba ozve. Systém je nastaven tak, že tyto nezodpovězené hovory a vzkazy na záznamníku se scházejí v centrále a zde jsou vyřízeny – je tedy jedno zda jste volali například obchodní zástupkyni z Chocně, operátor v centrále o tom má zprávu.

Poslali jste objednávku na číslo registrované v našem systému formou SMS?

Vaši SMS budeme vidět i na centrále a bude vyřízena i pokud Váš obchodní zástupce již spí nebo je nedostupný.

PROJEKTY Ukázka našich projektů
Dáme nákup

Detail projektu

Výrobní a rozvozový systém

Detail projektu

Na našem webu používáme cookies. Cookies jsou soubory, které slouží k měření funkčnosti webu, přizpůsobování obsahu webu, napomáhají tomu, abyste na našem webu byli spokojeni. Využíváním webových stránek s tímto souhlasíte. Další informace >