V rámci zkvalitňování našich služeb jsme pořídili nový systém hlasových služeb OptimCall. Změnili jsme strukturu našich telefonních linek a celkovou koncepci práce s telefonními hovory. Nově jsou hovory na tato čísla zaznamenávána. Tímto chceme plně vyřešit reklamace z titulu toho, co bylo předmětem telefonní objednávky – takový spor ve formě tvrzení zákazníka proti tvrzení operátora bude zcela vyřešen přehráním telefonické objednávky a umožní jednoznačně určit, zda se jedná o naši chybu nebo o chybu na straně objednávajícího.
Platná telefonní čísla:
495 493 451, 774 577 864
Linka, na které jsou k dispozici v pracovní době naši operátoři. Po pracovní době, o víkendech a svátcích je zde nastaven záznamník.
499 599 626 – permanentní záznamník
Na toto číslo se vždy dovoláte ihned, respektive se zde dovolá větší počet volajících současně. Telefon nevyzvání, ale hned se spojuje se záznamníkem. Pokud chcete pouze zanechat objednávku a nemáte žádné dotazy, je to nejrychlejší cesta, jak objednat. Určitě oceníte v objednávkové špičce, kdy se doba čekání může prodlužovat.
Hlavní přínos nového systému pro Vás bude spočívat v následujícím:
Stejně jako je tomu nyní, u objednávek pořízených prostřednictvím e-shopu tak i telefonní vzkazy, budou zpracovány v čase služby tj do 22:00 hod a dále při počátku expedice v 1:00 hod.
Ve špičce je někdy obtížné se dovolat, protože všichni operátoři hovoří
Váš hovor je automaticky zařazen do řady telefonátů, které nebyly obslouženy a náš operátor Vám bude volat zpět.
Potřebujete udělat objednávku mimo pracovní dobu nebo o víkendu
Nechte vzkaz na záznamníku. Všechny tyto vzkazy spolehlivě vyřídíme, jsou v téže řadě jako když se nedovoláte. V běžné provozní době Vám navíc náš operátor příjem objednávky potvrdí. Pokud bude v objednávce něco nejasného, zavoláme Vám zpět.
Mimo pracovní dobu, v noci nebo o víkendu nechte vzkaz na záznamníku, i na nepřijatý telefonát se Vám naše služba ozve. Systém je nastaven tak, že tyto nezodpovězené hovory a vzkazy na záznamníku se scházejí v centrále a zde jsou vyřízeny – je tedy jedno zda jste volali například obchodní zástupkyni z Chocně, operátor v centrále o tom má zprávu.
Poslali jste objednávku na číslo registrované v našem systému formou SMS?
Vaši SMS budeme vidět i na centrále a bude vyřízena i pokud Váš obchodní zástupce již spí nebo je nedostupný.